fredag 23 mars 2012

Äntligen fredag!

Ja nu är det verkligen vår, idag fick jag känna på att det är verkligen vår, näsa rinner ögon svider och kliar och halsen är tjockt med slem, ja vår allergi hippi! Nu när det är vår så brukar jag handla Tilda garn och börja virka nya Vår/Sommar hattar i år har jag lite önskemål att sälja några jag lägger tyvärr inte ute bilder för att det är mitt eget mönster och folk ute på netet kan inte respektera att det är någon annan som har hittat på mönster därför lägger jag inte ute bilder, jag har råkat ut för någon som tog mitt mönster till en mössa och skrev i sin egen blogg att det var hennes idee. Det är tråkigt men samt. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, lilla T som blir 2 år på söndag sover så gott, hon har varit sjuk hela vecka nu börjar hon bli bättre, och jag ska sitta och virka lite till på hatten till lilla T. Kram så länge Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar