lördag 24 mars 2012

Lördag morgon!

Med en kopp kaffe i handen sitter jag här och titta lite ute i varje blogg men tyvärr har inte hänt så mycket. Idag har jag som plan ett fixa lite med trädgård om min allergi orkar med att vara ute. Hoppas kunna göra allt idag inför imorgon, min lilla T blir hela 2 år. Jag blev klart med en av mina sommar hattar. Den blev helt underbara fin. Nu måste jag vänta på garn som jag beställde igår från Garntjänst. Igår fick jag också min födelsedags present, ja jag vet att det är många månader kvart och att jag kanske får något lite sen då också men jag fick en ny mobil min gamla var helt paj jag använder mobilen till den går nästan sönder alltså väldigt många år innan jag köper en ny, jag fick ett part hörlurar till mobilen i min favorit färg Rosa. Nu ska jag fortsätta att njuta av mitt kaffe för sen blir det fart här hemma. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar