tisdag 24 april 2012

Två mössor klara!

Hej alla igen! Ja jag är klar med mina fina mössor en till lilla T och en till en lite kille som börjar på R, jag fodrade de med polar fleece som jag köpte i helgen på Stoff &stil, min favorit tyg affär. Nu är jag snart klar med makens tröja ska hoppa i duschen och sen sova det är dags att jobba imorgon, barnen är friska "peppar peppar slå i trä", A räknar dagar till helgen hon sa till mig idag "va skönt mamma det är bara 3 dagar kvar till en långhelg." Imorgon är det en speciell dag i mitt hemland 25 de Abril den dagen Portugal blev av med diktatur, dagen kallas för röda nejlikör dagen jag är stolt att vara portugisiska fast det gå jättedåligt med ekonomi där nere. Nu efter min lilla historia undervisning ska jag hoppa i duschen. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar