söndag 20 maj 2012

Ja det är söndag, värsta dag, fast det är fint väder och på TV sa de att det skulle bli upp till 20 grader hoppas hoppas! jag har lite planer för dagen hoppas de håller. Igår  åkte make och hans syster zorbing det betyder att man åker i en jättebadboll ner för en backe. Det såg jätteroligt ut, jag filmade och tog kort, sen åkte vi hem och Makens syster med familjen stannade på middag det tycker jag är kul spontant, för det brukar vara svårt att vara spontant när man har småbarn. Igår kväll stickade jag lite tubhalsdukar till  tjejerna med tanken på att det kanske kan snöa i sommar, neh jag skoja men jag vill beta av alla garn jag har så jag kan köpa mer om jag hittar mera spännande garn. Jag ska ta mig tid att sortera mitt garn idag om jag hittar tid. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe sen är det dags att baka ut brödet. Kram på er allihop Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar