söndag 13 maj 2012

Lördag natt!

Ja jag vet att jag inte har varit duktig på att uppdatera bloggen, men jag har haft roliga och mindre roliga saker, det roliga är att jag har fått ett jättefint tvättstuga och är nästan i ordning vi har tagit bilder så ni får se de snart, ikväll blev jag klar med en lite present till en vän som jag ska fika hos näst nästa vecka som jag och´kså har fotat så snart får ni också se och sist men inte minst blev jag klar med A´s klänning som jag hade lovat henne för länge sen, det var inte så lätt men det blev bra, nu ska jag nästa gång köpa till lilla T. Jag har också fotat så den kommer snart. kram och god natt, imorgon ska lilla T på kalas för första gången his en liten kompis från dagis det ska bli kul och se A´s reaktion när hon får se sin klänning och det ska bli kul att se hur T reagera på kalas. Kram Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar