torsdag 3 maj 2012

Vilka härliga dagar vi har haft!

Helgen började i lördags och slutade i tisdags, det var ju så skönt att vara ledig. I lördags var jag och maken på bio och såg på Adventers bra film fast jag gillade Thor bäst,n i söndags planterade jag massor och putsade min pelargoner så nu kan de växa hela sommar lång, i måndags medans maken jobbade åkte jag med de små tjejerna till Skärholmen och småshopppat, L hade en kompis så hon följde inte med, sen på kvällen drog vi till våra vänner A och P som hade ett par kompisar till som var jättettrevliga vi åt god mat och sen var vi och kolla på Majbrasa vid en sjö, sen åkte vi hem och spelade sällskapsspel som S hade med sig jättroliga verkligen sen som det är teradition spelade vi Lips på Xbox360, tisdags fortsatt jag att plantera nu är potatis satta i jorden kanske vi får midsommar potatis. Nu är det bar idag och imorgon och sen är vi lediga igen. SSSSSSSSSåååååååå sskönnnnnnnnnnnnt. Kram på er och ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar