lördag 16 juni 2012

God kväll!

Ja äntligen kväll jag har haft en jäkla dag jag har varit irriterad och jättetrött det beror på att jag fortsätter att ta mina allergitabletter och jag blir både trött och lätt irriterad men förhoppningsvis så går det över till nästa vecka. Nu är det bara 3 veckor kvar eller lite mindre för nästa vecka är en dag mindre på jobbet, det ska bli skönt. Maken håller på att fixa poolen till barnen så de kan ta hem några kompisar. Idag när vi var och handlade  fick jag en fin vit ros av min make, jag tycker det är jättetrevligt när han överraskar mig så. Imorgon ska lilla T på sitt andra kalas hos en dagis kompis sen ska vi fira två barn till, en 17 åring och en 11 åring L´s kompis. Snart fyller jag också år det känns kul, jag ska bara ha lite god mat och fika till våra goda vänner som är hemma i Sverige och Sthlm. Nu ska jag fortsätta med min kofta hoppas den blir bra jag har gjort klar lilla T´s pippi klänning men har inte fotat. Kram på er allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar