lördag 2 juni 2012

Godmorgon!

Om man kan säga det att det är bra morgon det känns som en höst morgon, det regnar och blåser där ute, i dag var det tänkte att vi skulle måla garage längder på området men som tur är så blev detta väder. Igår kväll tog jag tag i min sida av hobby rummet det är inte  klar men på bra väg dit, när jag städade igår så hittade jag massor med smånystan som jag kunde lämna på dagis på måndag de blir ju så glada och jag blir också glad så slipper jag ha de hemma och skräpa. Just nu håller jag på med ett litet projekt till barnen, jag håller på att fixa en pyssel låda där jag lägger all material som man kan använda att pyssla och vara kreativ och tillverka roliga och fina saker och titta på. Vi har lyckas att får väldigt kreativa barn jag skulle vilja ha tid att fota allt de gör så skulle ni kunna se, samtidigt som att jag skulle kunna ha kvar som minne. Nu sitter jag och är supertrött och tittar på barn program och vänta på att bröd ska jäsa klar så jag kan baka till frukost. Kram på er Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar