tisdag 12 juni 2012

Icke inspirerad!

Hej på er jag är i en  inspiration svacka, jag orkar inte göra så mycket just nu. Jag sitter och tittar runt i många bloggen men jag blir tyvärr inte inspirerad. Jag hatar  den känsla, jag har haft jättekul vecka det började förra vecka med räkbåts resa med jobbet i tisdags, nationaldag fika hos en bekant, i söndags var jag på student och läkarexamen fest, god arabiskt mat goda människor att umgås med, igår avtackning av en kollega som ska gå i pension på fredag och idag min goda vän dotter som har tagit student, jättegod mat från assyriska kök jättegoda tårtor, ja helt underbart, nu är det bara kvällsmöte på jobbet imorgon sen är det lugnt här igen det känns skönt nu jobbar jag 3 veckor efter denna vecka och sen har vi semester, det ska bli skönt att ha semester, vi  har inte något planera, det jag hoppas på är att vi får mycket fika bjudningar och bjuda själv kompisar på goda middagar och fika. Jag hoppas få tillbaka min inspiration. Kram på er och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar