torsdag 28 juni 2012

Juni snart slut!

Ja juni är snart slut och ingen värme, igår pratade jag med min mamma och de hade 34 grader varm i Portugal. Igår lånade jag böcker på biblioteket och insåg att jag vet vad jag kan önska mig i födelsedags present förutom garn önskar jag mig en bok som heter Välkommen till virkligheten. Den är jättehäftig, och den passa alldeles utmärkt till mitt jobb, jag ta mig tid på semester att virka fina prinssesor och små djur till de nya sexåringar på jobbet vi jobbar med sagor och språk utveckling, det något jag älskar att jobba med, jag älskar språk och hitta på nya sätt att lära barnen språket. Idag är jag hemma med lilla T hon hade lite feber i natt. så vi sitter i soffan och myser sen är det dags att städa. Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar