söndag 12 augusti 2012

Hej på er!

Hej det är söndag har varit upptagen och trött håller på att göra klar OS mössa hoppas blir klar med den idag annars är det inge OS mössa. Igår var en underbara dag med fint väder jag tvättade och  sydde min nya väska sen slösade jag hela dagen på att förstår mig på hur man ska kunna sy en knapphål på mina nya sy maskin och lyckades inte till slut mådde jag så illa att jag tog det små tjejerna och gick och handla till middag. Jag vet fortfarande inte hur man gör. Så irriterande, medans jag letade redan på hur man sydde en knapphål så fick jag veta att jag har en speciell pressfot till att sy blixtlåst på kläder så nu spara jag mer en 200kr på att lämna in till stans skräddare för att byta så nu kan jag byta själv kanske måste bara köpa blixtlås. I morse när jag vaknade insåg jag att vi har nästan ingen kaffe, usch vad ska jag göra, det gör inget vi ska köpa det idag och då åker vi ända till Solna till kaffe och te affär helt otrolig affär om man tycker om kaffe och te. Nu ska jag fortsätta med mössa. Kram på er och ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar