måndag 17 september 2012

Jag vet inte riktigt var tar vägen!

Hej på er det är över en vecka som jag har varit här, jag har inte så mycket lust att skriva just nu, det händer både tråkiga och roliga saker just nu fast jag ska bara berätta de roliga, i helgen fira de vi 15 års bröllopsdag, barnen sov över hos våra vänner Cath och M, det var jätteskönt att vara själva, vi har underbara vänner, det gör mig lycklig, ni andra är också underbara och jag är lycklig att ha er som vänner. Vi hade jättemysigt min kära maken fick tre stämjärn till sitt bygge och jag fick jättefina vita rosor som jag älskar, sen på kvällen var vi och åt middag i stan och när vi hade ätit förrätt fick jag världens finaste örhänge med min favorit sten rubin. Igår började jag ett nytt par strumpor till fröknarna. Ja och nu ska jag lägga  barnen och sen ska jag fortsätta med sockor, så har det bra allihopa! Kram Maria

1 kommentar:

  1. Tiden den bara rinner iväg.

    GRATTIS till 15 år som gifta!

    Man inte alltid lust att skriva här. Jag tar en liten paus ibland så att jag längtar tillbaka till er alla här på bloggen.

    Ha de gott. Kram Birgit

    SvaraRadera