lördag 10 november 2012

Riktigt höst /vinter väder där ute!

Ja nu är jag klar med den ena vita socka den andra ska jag lägga upp ikväll nu sitter jag och titta ut och det blåser och regnar så in i norden, när jag fyllde år i somras fick jag ett jätte fint garn i blå nyanser som jag ska sticka sockor till  min svägerskas söner. Igår var jag hemma med lilla T hon kräktes i torsdag kväll men igår under dagen blev hon frisk jag vet inte vad det kan ha varit. Nu sitter jag och stickar på sockorna och hoppas blir klar med de i helgen. I morse började jag sy nya dockkläder men som vanligt är jag inte riktig kompis med min symaskin när jag ska sy knapphål. Då säger jag så här till maskinen din J"#¤%&/( maskin ska det vara så svårt att göra som jag vill, nu måste jag vänta till min kära maken som är och jobba kommer hem och förklara för mig hur man gör. Så nu fortsätter jag att sticka.
Kram på er jag vet att jag är ur dålig på att lägga ut bilder men snart s kommer det flera bilder av mina projekten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar