tisdag 4 december 2012

Baka baka!

ja nu doftar lussekatter här hemma gissa vem ska blir glad när hon kommer hem A älskar lusse bullar så hon kommer att vara lycklig. Jag sitter här efter diskning, tvättning och bakning och njuter av en kopp camomile te så jag inte blir sjuk efter lilla T´s förkylning. Jag är fortfarande hemma. hon är fortfarande sjuk lilla gumman. A är i skolan och L också. Nu är det bara några veckor kvar till jul. Jag får panik när jag inser att jag kommer inte att hinna med allt jag vill med tänken på att jag måste vara hemma med lillan. Jag tillverkade jättefina burkar till kyrkans basar som jag tänkte fylla på med ischoklad men har inte ingredienser hemma så jag får ge mig ut i kylan idag, ikväll så har jag styrelse möte jag är ordförande i området, jag blir alldeles yr i huvudet av allt. Men så är det. Snart får ni ser mina fina sockor jag är snnnnnnaaaaarrrrrtttttt klar. Jag fick en beställning på såna sockor av en bekant som jag tjatade om ett fint julkort i år också och hon svarade jag skickar ett fint kort om jag får ett par stickat sockor av dig, ingen press inte jag tror hon vill ha svarta också, det är jättesvårt att sticka i svart man måste ha bra belysning, annars är det svårt och tar sån tid att sticka.
Kram på er! Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar