söndag 2 december 2012

Första advent!

Jag älskar december Det är så vacker med de julfärger och alla tomtar och glöggen och allt som har  med jul att göra i år kommer jag att satsa på fin pyntad jag har redan börjat igår med att ta fram några tomtar och belysning och pyntat till vinter trägården ikväll ska försöka kolla om pepparkakshus jag fixade  förra året som aldrig satts ihop är okej i år så ska vi sätta upp det i år. Lilla T är också sjuk jag kommer att vara hemma imorgon och tisdag hoppas på att hon blir bättre snart. Nu ska jag fortsätta med mina sockor jag vet att det blir väldigt tjatig med påminnelsen av vad jag håller på med men det är verkligheten kram på er! Trevlig 1:a advent till er alla!

1 kommentar:

  1. Trevlig Advent på dig me!

    Jag tycker också om julen. Allt pynt tar jag alltid fram till 1:a advent för att hinna njuta av den.

    Kram Birgit

    SvaraRadera