måndag 3 december 2012

Hemma och vabba!

Ja ibland så är det bra att barnen blir sjuka så får man tid att städa och göra i ordning sakerna hemma som man annars inte ha tid med, idag är jag hemma med lilla T som är dunder förkyld A är hemma för att skolan är stängt de har studiedag. Men konstigt nog så är det väldigt lugnt, jag har hunnit med väldigt mycket jag har hjälpt A att städa sitt rum och göra i ordning så hon kan använda skrivbordet rensat lite också i rummet städat i köket och planerat lite inför lördag. och nu sitter jag och tar det lugnt för jag känner inte mig så pigg heller och dricker mitt te och stickar på sista socka och jag tycker det är jättejobbigt det tar sån tid att bli klar, jag vill blir klar nu så jag kan visa er var fina alla blev. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar