lördag 12 januari 2013

Jättetrevlig kväll!

Vi har varit på godmiddag hos våra vänner C och J, jättegott kaffe, hallon paj och kladdkaka. Allting var jättegott plus att jag fick ny inspiration av C som ska börja på en mössa som är superhäftig. Jag blev så inspirerad så jag började leta på nätet om det fanns att köpa på nätet det ska bli min nästa projekt efter alla tröjor som jag har fått beställning på blir klara. och min egen tröja också. Nu har barnen somnta och jag sitter och snegla på sagan om ringen på tv4, inget att se direkt jag gillar inte såna filmer och snart är det dags att krypa till kojs A ska sjunga på kören imorgon och ha julgransplundring sen ska hon leka med någon kompis, själv ska jag städa hela övervåning och tvätta, kanske någon tid till stickning hoppas jag annars är det på kvällen jag har mest tid. Nu ska jag leta lite till och sen sova. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar