tisdag 26 februari 2013

Hej!

Hej på er det har varit en fin morgon med tårtfrukost för A och en glad 7 åring. Hon var så nöjd med sin present så hon har ju lekt hela morgon med den snart ska vi ta en tur i backen och åka lite pulka och tefat. Väder är inte det bästa fast det snöar iaf inte. Innan pulkabacke ska jag försöka sticka lite på mina nya sockor till nästa vinter, ja jag vet att det är ett tag kvar men jag gillar inte att sticka på vinter om det inte är en sommar som förra året, kallt och jäkligt. Jag har inte några nya bilder på dator men så snart jag har det ska ni få se på vad jag har hållit på mig på sistone.

1 kommentar:

  1. Åh, jag längtar ju efter bilder ju, för jag vet ju att du inte är direkt overksam! ;)
    Ska bli så kul att få ses i helgen, saknar dig! Och så får jag krama en 7-åring också, vart tog tiden vägen, minns när du berättade att du väntade henne!
    Kramar till er alla!

    SvaraRadera