torsdag 7 mars 2013

Nu är det garn inköps stopp!

Ja jag märkte idag att när jag gick in i mitt hobbyrum som jag delar med min make märkte jag att jag måste börja rensa eller börja sticka flera projekt med all garn jag har. Tyvärr så har jag ingen bra förvaring till mitt garn så därför behöver jag gå igenom och börja fundera på olika projekten, A´s skolan blir säker glad att få lite också hoppas jag annars gäller det att inte köp något mer utan att allt nästan är borta. I helgen blev jag medveten om att jag är galen i garn tyckte min svärmor, fast hon kanske inte såg mitt rum, ju det gjorde hon säkert. Jag kom precis på ett alternativ till maken gjorde en jättebra förvaring till mina nystan i somras, han kanske få göra ett till eller 2. Jag fortsätter att vara hemma lillan är förkyld hoppas hon blir bättre till helgen på lördag ska vi ha våra vänner på middag A och P med grabbarna och på söndag ska jag till bästa A-L på Tupperware party förhoppningsvis sista innan sommar, men det är mig inte emot att gå på flera jag gillar ju Tupperware. Snart hoppas jag att lilla T vill sova, hon har varit så duktig hon sov middag igår på dagen utan blöja och hela natten från igår till idag utan blöja, hon vaknade i morse jättestolt att pyjamas var torr och att hon klarade sig hela natten utan att kissa på sig. Min lilla börja bli stor och det känns jättebra. Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar