onsdag 6 mars 2013

Varför kan man inte ta det lugnt när man ändå är sjuk!

Ju det fick mig att fundera på alldeles nys när jag hittade mig själv ner för trappan till t-stugan kånkades på en tung tvättkorg och satt igång en maskin, upp för trappan kom jag på att toaletten inte var rengjord sen söndags efter kalas varför inte göra rent den också när man ändå är i gång, piffa lite på toaletten också. Byta sängkläder det var också en idé eller varför inte göra det också, så nu sitter jag här och har huvudvärk och måste vänta en halv timme till tills jag kan ta min efterlängtat Ipren, så jag kan klara resten av dagen men jag för se det positiva i det hela jag får sitta på en ren toalettstol och kläderna blir rena. Solen skiner trots allt ute. Hoppas på Våren nu. Jag vill börja i trädgården snart med alla blommor och krukor och dylik. Kram på er och ha en bra onsdag.PS ni kanske märkte att något är fel på bloggen min räknare har blivit tokig, men jag hoppas att min make kan fixa det.

1 kommentar: