lördag 11 maj 2013

Göteborg i helgen!

Vi har varit i sköna Göteborg igår och idag, det är en fin stad en nästan kopia av Stockholm fast med massor med krokiga vägar, men fin och mysig stad. Igår var vi med våra vänner C och J och våra och deras barn på Liseberg. Sist jag var där var jag gravid med stora L som är 12 år snart 13 så det är många års sedan. Barnen åkte massoor med aktrationer på Liseberg så de var suuuuuupppppppeeeer nöjda, idag var maken och J med J´s barn på retro mässa själbv gick jag och C med mina barn på ett fint shoppingcenter som jag rekommenderar som heter Nordstan det fanns allt man kan tänka sig jag gillade den men barnen vill helst vara på Liseberg, sen tog vi det lugnt vi vattnet när vi väntade på de som var på mässa. Hotellet var också jättefint och mysigt. Jag skulle kunna åka ditt en gång till bara för att det är så fin och mysig stad. Det blev tyvärr inget garn inköp mina barn tycker inte om garnaffärer tyvärr än en gång. Det kanske blir en annan gång om man åker utan barn. Jag gillar green gate saker och jag var precis utanför balders handel 2 gånger idag en gång igår och fick inte chans att går in barnen gillar inte såna affärer heller och jag är rädd att grejer går sönder när barnen är med. Jag tror inte att jag visade er mina fynd här förra veckan va här kommer de:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar