lördag 22 juni 2013

Glad midsommar!

Ja vi har haft en underbar midsommar med våra vänner A och P vi dansade runt midsommarstång i Ösmo och barnen var glada i år. Sen fick vi jättegod middag och var mätta hela kvällen det brukar vara så när vi träffar våra vänner. Mat är det väldigt viktig för oss, så därför är det väldigt svårt för mig att fasta som jag började förra vecka tillsammans med make det funkar bättre när jag jobbar då tänker jag inte s mycket på att jag är hungrig. Tyvärr blev inte kofta klar till midsommar men nu tar jag nya tag imorgon och den ska blir klar till min födelsedag som är om 2 veckor. Jag har varit in hos många av er på bloggen och blev super inspirerad men den inspiration dör när jag ska sätta igång hoppas det blir bättre när jag har semestern då har jag planer på att fixa med mitt hobby rum så jag känner mig inspirerad och sugen på att tillverka nya saker. Kram på er och en god fortsättning på sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar